Kontakt

linda.tomankova@gmail.com

728 815 856

 

Sensya relax S.r.o.
Nám. T. G. Masaryka 1281, 
760 01 Zlín

www.sensya.cz

Kde mě najdete

Skupinové cvičení

Pilates Clinic Method

Tato metoda je spojením cvičení pilates, DNS a Spiraldynamik, proto se liší od klasického pilates.  V hodinách se využívají různé pomůcky (ručník, válce, kruhy, sbally, ježci), které pomáhají v navedení do správné pozice a většího procítění cviku. Od vzniku samostatného cvičení pilates došlo k mnoha změnám a pilates clinic je respektuje a je přizpůsobeno pro dnešního člověka. Cílem je celkové napřímení, správně vedený dech a správná funkce svalů v jejich optimální délce. Tím tělo působí štíhlejší a budete se cítit ohebnější. Je to svým způsobem zdravotní cvičení, které odstraňuje bolesti zad a kloubů a vede k lepší pohyblivosti.

Zdravá chodidla

Lekce zaměřená jen a pouze na vaše chodidla. Lekce je vhodná pro ty, kteří mají ploché chodidlo (příčně i podélně), problém vbočeného palce (hallux valgus) a pro všechny ostatní, kteří se chtějí dovědět něco o správném postavení a dobré funkci chodidel.  V hodině se používají masážní míčky, softbally a další pomůcky, které najdete doma a můžete tak cvičit i v pohodlí domova. Důležitou součástí bude i masáž chodidel, která je také velmi důležitá pro stimul svalů na ploskách chodidel.

Core aneb zaměřeno na střed těla

V této hodině se věnujeme posílení středu těla a hlubokého stabilizačního systému, jehož nedílnou součástí core je. Víte, že ploché břicho a "pekáč buchet" není jedno a totéž? Že břicho se dá efektivně posilovat "pouhým" dýcháním? Máte za sebou tisíce sklapovaček, sedů-lehů nebo stovky minut držených v prkně a výsledky se ne a ne dostavit? Zkuste to tady, výsledky jsou zaručeny a to bez následných bolestí zad ;-)

Zdravá záda

Kdo by v dnešní době neznal bolesti zad?! Vite, že bolest zad nemusí ani vlastně souviset se zády, ale třeba s postavením pánve? Chtěli byste si umět pomoci od bolesti sami, bez odkazu na pomoc druhých, bez čekání, až bude mít někdo volno ve svém diáři? Tady vás to naučíme, s pomocí správného držení těla, bolesti zad pomalu vymizí. Také s pomocí pěnových válců a masážních míčků se dají uvolnit ztuhlé svaly  a jejich úpony.

Cvičení pro ženy po porodu

Jste po porodu, po šestinedělí a ráda byste začala cvičit, ale nevíte jak? Ztrácíte se na internetu v množství nesmyslných výzev a nejste si jista, jestli je to pro vás vhodné? U nás cvičíme v malých, uzavřených skupinkách. Cvičení postupuje pomalu, protože v těhotenství probíhá množství změn. Není žádoucí cvičení uspěchat.

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now