Seznam se s Pilates

5týdenní videokurz, díky kterému si Pilates zamiluješ. Správným cvičením získáš štíhlé svaly, větší rozsah pohybu a zpevněný střed těla

Chceš si cvičením vytvarovat postavu - zpevnit břicho a zadek, zbavit se povislých paží nebo vnitřní strany stehen?

 

Cvičíš různé styly doma a ráda bys měla provždy vyřešenou technickou stránku cviků, aby sis spíše neubližovala?

Znáš cvičení Pilates a chceš vědět detaily provedení cviků, díky kterým je cvičení efektivnější a vhodné pro dnešní dobu?

Nebo Tě Pilates jednoduše láká a chceš se to naučit?

Cože? Říkáš, že ve cvičení doma nevydržíš, nemáš motivaci nebo se k tomu nedokopeš?

Takže ty nechceš mít tvarovanou postavu, dlouhé a štíhlé svaly a krásné držení těla? Po cvičení zažít pocit uvolnění a protažení místo bolesti a stažení.

Žiješ v přesvědčení, že

Pilates je nudné, pomalé cvičení, kde se musíš řídit zajetými vzorci - nádech nosem, výdech pusou, kmitat rukama a neustále držet zvednutou hlavu

body&mind cvičením nezhubneš, protože jen kardiem se spalují tuky

 

musíš při cvičení tlačit bedra do podložky nebo vtáhnout pupík, abys zapojila břišní svaly?

Tak tohle NE

Bedra do podložky nepatří a vtahování pupíku Ti v ničem nepomůže.

Tyhle šidítka se používají, abys cítila, že břicho pracuje.

Ale ve výsledku Ti to škodí, přetěžuje neustále stejné svaly a z dlouhodobého hlediska mění držení těla k horšímu.

Pilates je trendy cvičení, protože jde s dobou a neustále se vyvíjí.

Nepleť si to s kalanetikou, nečekej psí dýchání nebo kmitání rukama se zvednutou hlavou - to je přežitek!

Věř tomu, že

budeš cvičit častěji, protože tělo se uvolní a zmizí zatuhlá místa (a taky trochu proto, že Tě k tomu "donutím")

 

chvilku pro sebe si denně najdeš, protože i díky té chvilce se Tvá postava začne tvarovat a zpevňovat

i při body&mind cvičení bude tělo spalovat tuky, protože získáš aktivní svalovou hmotu

díky napřímenému držení těla se budeš cítit sebevědoměji a bude to z Tebe vyzařovat. I přátelé si toho na první pohled všimnou.

Připrav se na spoustu AHA momentů, až zjistíš, jaký efekt to má, když cviky děláš správně.

Budeš si moct vybrat oblečení, ve kterém se Ty sama cítíš dobře. Ne, kde něco schováš!

IMG_1429 (2).JPG

S čím se v kurzu seznámíš?

15 základních cviků pilates

  • základní až mírně pokročilé varianty cviků

  • jejich úpravy při bolestech pohybového aparátu

  • jak vše skloubit s dechem

  • sebekontrola při cvičení = jistota, že je to správně

5 oblastí těla, které ti s tím pomůžou 

  • neutrální postavení - jak se do něj dostat a udržet se v něm (nejen) při cvičení

  • zapojení pohybů pánve v konkrétních cvicích

  • flexibilita hrudníku - kdy ji vážně potřebuješ, abys cviky provedla správně

  • ruce + nohy - jak to vše zkoordinovat dohromady

Co říkají ženy, které se s Pilates seznámily?

reference Seznamka s Pilates.png

Jak to probíhá a kolik to stojí?

Videa a checklisty z kurzu budou ve členské sekci na webu

Podpůrná facebooková skupina pro otázky a sdílení 

2x setkání na Zoomu - 3. a 5 . týden, termíny budou upřesněny

5týdenní kurz stojí 1750 Kč/ € 69

Do kurzu se ještě můžeš přidat:

A mám pro Tebe i bonus:

Mé podpora ve FB skupině není jen pro otázky. Ale také proto, abych jela tempem kurzu s Tebou. Abych Tě motivovala k tomu, že máš zase něco udělat.

Možná Tě budu štvát a budeš si říkat "už zase"? Ale nakonec to stejně uděláš.

Ženy, které prošly mým kurzem s podporou a dokončily jej hlásí:

  1. úbytky centimetrů (2-6cm) od spodních žeber přes pupík po spodní břicho

  2. vytvořený pravidelný pohybový návyk

  3. žádná bolest zad

  4. lepší držení těla

  5. chuť ve cvičení pokračovat stejným nebo podobným stylem

Co Tě čeká týden po týdnu?

Push UP (4).png

1. týden

Dech a neutrální pozice pánve a páteře = nezbytný základ pro většinu výchozích pozic  jednotlivých cviků.

V každé poloze se do neutrálu dostaneš trochu jinak, takže jich vyzkoušíme více.

A hned to prakticky využiješ u cviků:

100 (zásadní a základní pozice v Pilates), One Leg stretch a Swimming cat.

2. týden

Pohyby pánve - fyziologické pohyby pánve, které časem a špatnými pohybovými návyky ztrácíme a nepoužíváme. Bez zapojení pánve cviky neuděláš a pokud ano, tak nesprávnými svaly.

Hned vyzkoušíme u tří cviků: Roll up (ta lepší verze sedů lehů), Swan dive a Shoulder bridge (= pánevní most).

3. týden

Zapojení hrudníku  do pohybu - mělo by být běžnou součástí našeho dne, ale není. Díky flexibilnímu hrudníku ulevíš bedrům a více zapojíš břicho.

V pilates budeš vděčná za flexibilní hrudník u cviků: Spine twist, Leg Pull prone (alias  prkno) a  Rolling Back (juchuu, bude i houpačka).

4. týden

Přijdou na řadu horní končetiny - naše ruce, bez nich si to neumíme představit a když zjistíš jak málo z jejich funkčnosti využíváš, budeš jimi lomit.

Sílu horních končetin poznáš u: Push Up (klik),  Side Bend a Double Leg stretch.

Push UP (3).png
Push UP (6).png

5. týden

Ve finále se dostaneme k dolním končetinám - protože nohy nás nesou celý život a někdy i celé dny. Ale jak moc opravdu zapojuješ 

chodidla a kyčle? Až to poznáš, bude Ti do tance.

Funkčnost a rozsah pohybu dolních končetin zjistíš u cviků: Swimming (plavu si ani nevím jak), Scissors, Side kick a One Leg Circle.

Pojďme si to shrnout. Za 5 týdnů:

  • se naučíš ovládat různé části těla, aby dělaly pohyby tehdy, když je to jejich přirozenost.

  • si zlepšíš držení těla, vytvoříš pohybový návyk.

  • zvládneš 15 základních cviků metody Pilates, které vedou k protažení a zpevnění celého těla - z těchto cviků si snadno sestavíš cvičební program.

  • budeš vědět, na jakou část těla jsou tyto cviky zaměřeny, a jak je udělat technicky správně.
     

Zaručuji Ti, že cvičení Tě nadchne. Sotva ucítíš první změnu na těle, budeš chtít vědět a zkoušet víc.

Pozor - vše bude jasně a stručně vysvětleno - bez zbytečné omáčky.

Poznáš, o čem cvičení Pilates skutečně je, a nebudeš chtít cvičit nic jiného!

Izolované pohyby přejdou do plynulých pohybů a Ty budeš umět své tělo plně vnímat a cvičit v souladu s ním.

IMG_1427 (2)_edited.jpg

Kurzem Tě s radostí provedu!

Pilates a zdravotnímu cvičení se věnuji téměř 8 let. K body&mind cvičení jsem se dostávala postupně. Jela jsem klasiku, která na nás vyskakuje všude. Ale když nevíme opravdu jak na to, tak nemusí fungovat. Jenom vizuálně se cviky nenaučíme - potřebujeme vědět, CO cvičit, JAK cvičit a hlavně PROČ to tak cvičit.

Pilates je efektivní cesta k pružnému a pevnému tělu. Zklidní se mysl a napojím se na své tělo. Vyčistím si hlavu, protože dávám pozornost jen sobě. Endorfiny se vyplavují díky hlubokému dechu, který masíruje nadledvinky. Proto se i po cvičení pilates cítím šťastněji a nabitá energií.

Máš k tomu otázku?

Pilates znám a cvičím, je kurz vhodný i pro mě?

Věřím, že i Tobě přinese spoustu nových informací. V referencích můžeš vidět, že i pro lektory Pilates tam bylo spoustu překvapujících detailů.

Jsem zvyklá cvičit, ale ne Pilates, nebudu se nudit?

Zaručuji Ti, že nebudeš. Věřím, že i Ty máš spoustu neobjevených pohybů a svalů na těle.

Kolik času mi cvičení zabere?

Dohromady za celý den 20 - 30 min.

Mám zdravotní omezení, budu kurzu stačit?

Záleží, jak moc velké omezení pohybu máš. Těžko říct takto všeobecně. Raději mě kontaktuj na e-mail linda@linnova.cz nebo na messenger.

Jakýkoliv jiný dotaz mi klidně napiš na e-mail linda@linnova.cz nebo na messenger. A nebo se rovnou přidej do kurzu!

Linda Tománková|www.linnova.cz