Zde si můžete vybrat z nabídky online kurzů a členství.

IMG_1456_edited_edited_edited.jpg

Seznam se s Pilates

5týdenní videokurz, díky kterému si Pilates zamiluješ. Díky pravidelnému cvičení získáš štíhlé svaly, větší rozsah pohybu a zpevněný střed těla

17. 1. - 20. 2. 2022

Znáš cvičení Pilates a chceš vědět detaily provedení cviků, díky kterým opravdu zapojíš ty správné svaly?

Zajímá Tě, jak se dostat do dané pozice, aby sis neubližovala a cvičení bylo efektivní?

Chceš si vytvarovat postavu, zpevnit břicho, paže, zadek nebo stehna?

Nesnášíš při cvičení skákání nebo poskoky?

Nebo Tě Pilates jednoduše láká a chceš se to naučit?

Pravidelné cvičení pilates dělá divy.

Přinese Ti hezky tvarovanou postavu, dlouhé a štíhlé svaly a krásné držení těla. Po cvičení zažiješ pocit uvolnění a protažení místo bolesti a stažení.

Možná věříš tomu, že

cvičení Pilates je přežitek z 80. let a možná si ho tak trochu pleteš s něčím jiným ;-)

 

Pilates je nudné, pomalé cvičení, kde se musíš řídit zajetými vzorci - nádech nosem, výdech pusou, kmitat rukama a neustále držet zvednutou hlavu

body&mind cvičením nezhubneš, protože jen kardiem se spalují tuky.

 

A všude Ti říkají, že máš při cvičení tlačit bedra do podložky nebo vtáhnout pupík, abys zapojila břišní svaly?

Tohle opravdu dělat nemusíš. Bedra do podložky nepatří a vtahování pupíku Ti v ničemu nepomůže. Tyhle šidítka se používají, abys cítila, že břicho pracuje.

Ale ve výsledku Ti to škodí, přetěžuje neustále stejné svaly a z dlouhodobého hlediska mění držení těla k horšímu.

Představ si, že

máš tělo dokonale uvolněné a rozpohybované a nic Tě nebolí

 

Tvá postava se začne tvarovat a zpevňovat díky svalům, o kterých jsi nevěděla, že máš - bez jediného poskoku

tělo bude spalovat tuky, protože získáš aktivní svalovou hmotu

za nějakou dobu si i přátelé na první pohled všimnou, že máš mnohem lepší držení těla a lépe vypadáš.

IMG_1429 (2).JPG

Po 10 lekcích Pilates ucítíš rozdíl.

Po 20 lekcích rozdíl uvidíš.

A po 30 lekcích si toho všimnou i ostatní.

S čím se v kurzu seznámíš?

15 základních cviků pilates

  • základní až mírně pokročilé varianty cviků

  • jejich úpravy při bolestech pohybového aparátu

  • jak vše skloubit s dechem

  • sebekontrola při cvičení = jistota, že je to správně

5 oblastí těla, které ti s tím pomůžou 

  • neutrální postavení - jak se do něj dostat a udržet se v něm (nejen) při cvičení

  • zapojení pohybů pánve v konkrétních cvicích

  • flexibilita hrudníku - kdy ji vážně potřebuješ, jinak to nedáš

  • ruce + nohy - jak to vše zkoordinovat dohromady

Co říkají ženy, které se s Pilates seznámily?

reference Seznamka s Pilates.png

Jak to probíhá a kolik to stojí?

Videa z kurzu budou ve členské sekci na webu

Podpůrná facebooková skupina pro otázky a sdílení 

2x setkání na Zoomu - 3. a 5 . týden, termíny budou upřesněny

5týdenní kurz stojí 1750 Kč/ € 69

V předprodeji Ti jej do 3. 12. nabízím za 1000 Kč / € 40

Co Tě čeká týden po týdnu?

Push UP (4).png

1. týden

Dech a neutrální pozice pánve a páteře = nezbytný základ pro většinu výchozích pozic  jednotlivých cviků.

V každé poloze se do neutrálu dostaneš trochu jinak, takže vyzkoušíme všechny.

A hned to prakticky využiješ u cviků:

100 (zásadní a základní pozice v Pilates), One Leg stretch a Swimming cat.

2. týden

Pohyby pánve - fyziologické pohyby pánve, které časem a špatnými pohybovými návyky ztrácíme a nepoužíváme. Bez zapojení pánve cviky neuděláš a pokud ano, tak nesprávnými svaly.

Hned vyzkoušíme u tří cviků: Roll up (ta lepší verze sedů lehů), Swan dive a Shoulder bridge (= pánevní most).

3. týden

Zapojení hrudníku  do pohybu - mělo by být běžnou součástí našeho dne, ale není. Díky flexibilnímu hrudníku ulevíš bedrům a více zapojíš břicho.

V pilates budeš vděčná za flexibilní hrudník u cviků: Spine twist, Leg Pull prone (alias  prkno) a  Rolling Back (juchuu, bude i houpačka).

4. týden

Přijdou na řadu horní končetiny - naše ruce, bez nich si to neumíme představit a když zjistíš jak málo z jejich funkčnosti využíváš, budeš jimi lomit.

Sílu horních končetin poznáš u: Push Up (klik),  Side Bend a Double Leg stretch.

Push UP (3).png
Push UP (6).png

5. týden

Ve finále se dostaneme k dolním končetinám - protože nohy nás nesou celý život a někdy i celé dny. Ale jak moc opravdu zapojuješ 

chodidla a kyčle? Až to poznáš, bude Ti do tance.

Funkčnost a rozsah pohybu dolních končetin zjistíš u cviků: Swimming (plavu si ani nevím jak), Scissors, Side kick a One Leg Circle 

Pozor - vše bude jasně a stručně vysvětleno - bez zbytečné omáčky.

Poznáš o čem cvičení Pilates skutečně je a nebudeš chtít cvičit nic jiného!

Izolované pohyby přejdou do plynulých pohybů a Ty budeš umět své tělo plně vnímat a cvičit v souladu s ním.

IMG_1427 (2)_edited.jpg

Kurzem Tě s radostí provedu!

Pilates a zdravotnímu cvičení se věnuji téměř 8 let. K body&mind cvičení jsem se dostávala postupně. Jela jsem klasiku, která na nás vyskakuje všude. Ale když nevíme opravdu jak na to, tak nemusí fungovat. Jenom vizuálně se cviky nenaučíme - potřebujeme vědět, CO cvičit, JAK cvičit a hlavně PROČ to tak cvičit.

Pilates je efektivní cesta k pružnému a pevnému tělu. Zklidní se mysl a napojím se na své tělo. Vyčistím si hlavu, protože dávám pozornost jen sobě. Endorfiny se vyplavují díky hlubokému dechu, který masíruje nadledvinky. Proto se i po cvičení pilates cítím šťastněji a nabitá energií.

Máš k tomu otázku?

Pilates znám a cvičím, je kurz vhodný i pro mě?

Věřím, že i Tobě přinese spoustu nových informací. V referencích můžeš vidět, že i pro lektory Pilates tam bylo spoustu překvapujících detailů.

Jsem zvyklá cvičit, ale ne Pilates, nebudu se nudit?

Zaručuji Ti, že nebudeš. Věřím, že i Ty máš spoustu neobjevených pohybů a svalů na těle.

Mám zdravotní omezení, budu kurzu stačit?

Záleží jak moc velké omezení pohybu máš. Těžko říct takto všeobecně. Raději mě kontaktuj na e-mail linda@linnova.cz nebo na messenger.

Jakýkoliv jiný dotaz mi klidně napiš na e-mail linda@linnova.cz nebo na messenger. A nebo se rovnou přidej do kurzu!

Linda Tománková|www.linnova.cz