Modern Office


Seriál o aktivním sedu doma i v kanceláři!


Naučte se sedět tak, aby vaše břicho pracovalo jako byste cvičili.
Odměnou bude i konec zatuhlosti zad a krční páteře.

 

Jste celí rozlámaní z celodenního sezení? Občas se protáhnete, prokřupnete, ale za chvíli je to stejné?

Občas vás pobolívají záda, cítíte bolest mezi lopatkami
, někdy vám i zatuhne krční páteř?

Máte pocit, že vaše tělo nemá absolutně funkční svaly a myslíte, že to napravíte masáží?
 

Může to být způsobeno nevhodným posedem.

Mám pro vás řešení v podobě seriálu o Aktivním sedu, kde se naučíte srovnat tak, aby to bylo efektivní a cítili jste se při sedu dobře.

Srovnáním do správné pozice ustoupí bolest zad a postupně zmizí i zatuhlost krční páteře. A navíce se naučíte rychlé protažení, které bude mít dlouhotrvající efekt.

 

IMG_0916%20(2)_edited.jpg
IMG_0914_edited.jpg

Seriál vám přinese:

  • Celkové zlepšení držení těla jak vsedě, tak i ve stoje.
     

  • Zpevnění břicha, které bude opravdu pracovat, zatímco vy sedíte. 
     

  • Volnější a pohyblivější záda i krční páteř bez pocitu zatuhlosti.
     

  • Větší sebevědomí, protože se naučíte napřímit a držet svou hlavu zvednutou.

Přestaňte se trápit tím, že nevíte jak se srovnat, aby to bylo udržitelné delší dobu. Znám ten pocit, když mě při dlouhém sezení všude něco táhne a tlačí a když nevím, jak se toho zbavit.

Mám pro vás krátká videa, která můžete zhlédnout během pracovní doby a rovnou zakomponovat do pracovního dne.

Co kdybych vám nabídla, že:

se dostanete do aktivní pozice v sedě, kterou udržíte dlouhodobě a budete se v ní cítit pohodlně?

po nějakém čase pravidelného "cvičení" budete uvolněnější pohyblivější a budete mít radost z toho, že se zapojuje i břicho?

díky celkovému napřímení páteře předejdete bolesti zad a nebo krční páteře?

Jak si můžu seriál pustit?

Díly vám budou postupně chodit na e-mail, který zadáte při objednávce.

Každý díl trvá v průměru 6 minut, nepotřebujete na to extra čas po večerech. Stihnete to i v pracovní pauze.

A součástí je i bonusový díl!

Díl, ve kterém se více zaměříme na brániční dýchání. Podpoří se tím aktivita břicha/středu těla a uvolní se svaly podél páteře.

Bonusový díl získáte na konci seriálu.

Pojďme si to shrnout:

Čeká vás dalších 6 dílů včetně bonusového.

Každý díl je zaměřený na jednu část těla a podle potřeby z nich můžete čerpat.

  • V prvním díle začneme více zapojovat břicho. Počet aktivních minut břicha = počtu odcvičených minut.

  • Druhý díl se zaměřuje na uvolnění oblasti trapézů (šíje) a mezi lopatkami.

  • Ve třetím díle se naučíme, jak správně protáhnout a zastabilizovat krční páteř. Už žádné bolesti hlavy nebo blokace v oblasti šíje.

  • Ve čtvrtém díle rozhýbeme hrudník a dáme vale zatuhlosti zad a bolesti beder a krční páteře.

  • Pátý díl je věnovaný dolním končetinám a chodidlům. Kyčle - koleno-hlezno tvoří jednu linii a její stav se odvíjí od nejslabšího článku. Bolest kolene je třeba jen důsledek necentrované dolní končetiny nebo nepohyblivého chodidla.
     

První placený díl vám přijde na e-mail po zaplacení objednávky.

Do konce listopadu si můžete seriál pořídit za akční cenu 490 Kč.

Kdo pro vás seriál natočil?

IMG_0904 (2).JPG

Byla jsem to já,  Linda Tománková lektorka pilates a vědomého pohybu.

Před několika lety jsem pracovala v kanceláři pro korporátní společnosti. Vím sama na sobě, jaké neduhy sed přináší a bojovala jsem s nepohodlím při práci.

Posledních 7 let se věnuji lektorování pohybu.

"Lidské tělo není určeno pro statické pozice. Ale když sedíme aktivně, střídáme pozice a zapojíme do toho ten správný pohyb, nemusí to mít špatné následky".

Co o seriálu napsali diváci?

Již nebudu potřebovat chodit tak často na masáže. Vřele ho doporučuji každému, kdo chce mít zdravé tělo, bez bolestí...

207813140_4690910384266135_1718182455237643333_n.jpg

Ing. Kristýna Anna Gladiš, průvodkyně hlubinami duše

Tento seriál o aktivním sedu byl přesně to pravé, co jsem potřebovala. Nalezla jsem tu skvělé informace, které v životě využiji každý den. Již nebudu potřebovat chodit tak často na masáže. Vřele ho doporučuji každému, kdo chce mít zdravé tělo, bez bolestí, které bude dlouho skvěle sloužit. Pokud váháte, věřte, nebudete litovat. Děkuji za skvělé, důležité informace, měl by je znát každý.

Vďaka tvojmu profesionálnemu vysvetleniu, čo moje sedenie spôsobuje, som pochopila aj príčiny mojich bolestí chrbta, krku a podobne.

124644100_10221248107086333_5891055247444095096_n.jpg

Magdaléna Furková 

Milá Linda,

ďakujem Ti veľmi pekne za Tvoje videá o aktívnom sede. Keďže moja práca vyžaduje hodiny strávené pri počítači, bolo úplne prirodzené, že som sedela častokrát v zrútenej pozícií, čim trpelo celé moje telo. Vďaka tvojmu profesionálnemu vysvteleniu, čo moje sedenie spôsobuje, som pochopila aj príčiny mojich bolestí chrbta, krku a podobne. Vďaka za krásne ukážky, ako správne aktívne sedieť. Okamžite som si tvoje rady vzala k srdcu a začala som sa zameriavať na aktívny sed. Aj keď to bude vyžadovať viac práce, kým začnem sedieť automaticky, som schopná si zlé sedenie uvedomiť a napraviť ho. A to vďaka Tebe!

Určite odporúčam každému, kto vysedáva v práci, v škole...pretože ak si tieto základné princípy osvojíme, urobíme obrovskú službu svojmu zdraviu a telu. Lindu odporúčam, pretože to má zmáknuté a to čo hovorí, žije.

Teším sa, že si to strážim a postupne sa zbavujem nesprávnych návykov.

185706144_10223667991759238_2702943357651870219_n.jpg

Tatiana Šandor

Ahoj Linda,

vedela som, že celý život sedím nesprávne. Keď som sa videla na fotkách, bolo mi do plaču - pokrivená, s vysunutou bradou. Celé zle.

Privítala som teda tvoj seriál o správnom sedení, lebo som sa chcela zbaviť nesprávneho návyku a naučiť sa správne sedieť.

Oceňujem, že správne a nesprávne sedenie ukazuješ na modeli chrbtice, že ukazuješ, ako nesprávne sedenie deformuje krčnú chrbticu, vyrába nám hrbol a zvýrazňuje pneumatiku okolo brucha.

Dávam si pozor, ako sedím, kontrolujem si pozíciu hlavy, no pravdou je, že v aktívnej pozícii nevydržím sedieť celý čas, ktorý trávim na stoličke. :) Teším sa, že si to strážim a postupne sa zbavujem nesprávnych návykov.

Nyní se více soustředím na to jak sedím a hlavně vím, jak se co nejrychleji srovnat když se přistihnu, že jsem zase shrbená.

143096191_10208128747933041_7897219741981387069_n.jpg

Andrea Doležalová

Seriál o aktivním sedu byl pro mne přínosný. Už delší dobu jsem věděla, že na svém sedu musím zapracovat. Sedět totiž 8 hodin denně zkroucená a shrbená na židli je cesta k zničeným zádům. Snažila jsem se sama se na židli rovnat, ale když člověk přesně neví co a jak, tak to ty výsledky prostě nemá.
Tento seriál mi přišel do cesty jak na zavolanou, když už mě začaly záda trochu bolet. Ocenila jsem, že videa jsou stručná a praktická. Nyní se více soustředím na to jak sedím a hlavně vím, jak se co nejrychleji srovnat když se přistihnu, že jsem zase shrbená. Seriál určitě doporučuji. Bolest zad má dnes každý druhý a přitom se tomu dá takto krásně předejít

Linda Tománková|www.linnova.cz