Hledáš způsob jak se zbavit bolesti zad, beder nebo i jiné části těla?

Potřebuješ se rychle a efektivně protáhnout a zároveň posílit svaly celého těla? 

Cítíš se celá zatuhlá a víš, že potřebuješ zlepšit držení těla?

IMG_20210302_184206_edited.jpg

Mám pro Tebe řešení, které doslova restartuje Tvé tělo

Co kurzem získáš?

Osvojíš si základní pohyby pěti hlavních částí těla (pánev, hrudník, břicho, horní a dolní končetiny), které děláme běžně, akorát ne moc efektivně.

Více pochopíš, jak tělo funguje, a proč je lepší mít rozhýbanou pánev s hrudníkem, zapojit břicho a "netahat" všechno zády.

Zlepšíš si  celkově držení těla a tím zmizí pocit únavy, který může být důsledkem špatného držení.

Po odcvičení zažiješ příval energie a dobré nálady, která se tě bude držet dalších pár hodin.

Získáš znalosti, které můžeš použít i při jiných aktivitách. Cviky jsou detailně popsané a ukázané, takže budeš mít jistotu, že je děláš správně.

Naše tělo má místa, která by měla být pohyblivá (mobilní), a která by naopak měla zůstat stabilní - v kurzu zaměříme pozornost na to, aby tomu tak bylo i u Tebe - tzn. při rozhýbání pánve se bude hýbat opravdu jen pánev.

Pro omezení zatuhlosti nejdříve pohyby rozfázujeme a teprve potom spojíme v plynulý celek. Tím získáš sestavu cviků na rozhýbání se a protažení, kterou můžeš cvičit každý den. Po zacvičení Ti sestava zabere 10-15 minut.

Jak kurz probíhá?

  • Video lekce z kurzu jsou pro Tebe připraveny ve členské sekci na webu

  • Lekce na sebe navazují, takže doporučuji projít lekci po lekci a nepřeskakovat

  • Cílem je, aby ses naučila vnímat své tělo, propojit mysl s tělem a mít nad ním kontrolu.

Co se v kurzu bude dít týden po týdnu?

1 . týden - Základní pozice

Naučíme se do detailu většinu základních pozic (leh na zádech, na břiše, pozice v kočce, sed a stoj) a nastavit v nich neutrální postavení pánve a páteře. Přidáme k tomu i vědomě vedený dech. Z tohoto se vychází při všech cvicích, je nutnost se to naučit od základů. V pokročilých variantách to nenacvičíš.

2. týden - Pánev

Naučíme naše břicho hýbat pánví. Pánev potřebuje volnost a pohyb. Pokud to nemá, odnesou to bedra nebo kolena.

3. týden - Hrudník

Rozhýbeme hrudník do předklonu, záklonu a úklonu.  Zjistíš, jak si dopomoct při rozhýbání hrudníku a jak moc by se mělo zapojovat břicho při naprosto základních pohybech.

4. týden - Core = střed těla

Vše nejdůležitější o systému core v jedné lekci prakticky.  Naučíš se, jak zapojit střed těla tím nejjednodušším způsobem - dechem. Náš střed těla spojuje hrudník a pánev a když bude silný střed, nestane se, že se v bedrech prohneš  nebo je naopak moc připlácneš do podložky.

5.týden - Pánev vs hrudník

Pánev s hrudníkem spolu nebo proti sobě neustále pracují. Rotační a proti - rotační pohyby používáme při chůzi, běhu, ale i při cvičení (např. při posilování břišních svalů, výpadech).

6. týden - Dolní končetiny

Lekce věnovaná našim nohám, od kyčlí až po chodidla. Srovnané dolní končetiny se lépe posilují, lépe a déle nám slouží. Centrované nohy = pěkný zadek.

7. týden - Horní končetiny a lopatky

Paže a lopatky tvoří jeden pletenec. Uvidíš, jak lopatka může ovlivnit funkci paže a celé ruky. Stabilní lopatky potřebujeme při zvedání rukou = uvolněné trapézy a pevné paže.

8. týden - Sestavení programů

Na závěr přeneseme všechny principy do sestavení programů, díky kterým se protáhneš a procvičíš celé tělo. Budeš vědět, jak a čím začít. Rozcvička je nejlepší ráno, kdy během 10 minut protáhneš celé tělo, rozhýbeš a/nebo zastabilizuješ části těla, které to potřebují.

Linda Tománková|www.linnova.cz

Obsah a  cena kurzu:

  • Kurz obsahuje 8 týdnů lekcí, které na sebe navazují.

  • Lekce mají délky od 30min do 45min.

  • Každá lekce je tematicky zaměřena, každý týden je věnovaný jedné části těla a postupně se spojují do sestavy.

  • Přístup k videím kurzu budeš mít do konce roku 2022 ve členské sekci na webu.
     

Cena kurzu do konce února 2022 - 1500 Kč

Kdo Tě kurzem provede?

sensya-linda-2019_img_2741_edited_edited.jpg

Jmenuji se Linda Tománková. Jsem nadšená lektorka pilates a pohybu celkově a nadšenec do domácího cvičení. 7 let se vzdělávám v oblasti pohybu a lidského těla.
V pilates jsem našla cestu a principy, které fungují jak ve cvičení tak v životě.

Nejoblíbenějším principem je plynulost a já to spojuji i s vytrvalostí. Pilates je běh na dlouhou trať, jakmile si to zamilujete, pokračujete dál.

Principy, které fungují mě i mým klientům jsem dala do tohoto kurzu.

Potěší mě, když Ti kurz přinese radost z pohybu a rozhýbe Tvé tělo tak, jak mu je přirozené.

Napadají Tě nějaké otázky?

Je kurz vhodný i pro začátečníka?

Ano, kurz je vhodný i pro úplného začátečníka. I když jsi doteď necvičil/a cviky jsou jasně a srozumitelně vysvětleny a ukázány, takže tomu budeš rozumět.

Je vhodný i po porodu?

Kurz není koncipován jako poporodní cvičení, není vhodný krátce po porodu. Neublíží, ale nezaručuji výsledky.

Můžu cvičit i v těhotenství?

Nedoporučuji v případě, že začínáš se cvičením. Ale pokud jsi zvyklá cvičit a hýbat se tak ano.

Co když jsem po operaci nebo mám akutní zdravotní potíže?

V tom případě mě nejdříve kontaktuj na e-mail linda@linnova.cz.

IMG_20210302_180826_edited.png

Rozhýbej své tělo za 10 minut!

8týdenní video kurz, ve kterém se naučíš efektivně rozpohybovat celé tělo.

Yoga Practice

Cvičíš doma podle videí? Víš, že před každým cvičením se potřeba se rozcvičit, rozhýbat klouby. Opravdu víš jak na to? 

Ve videích zdarma nenajdeš postupy jak na to.

Všiml/a sis, že při rozhýbání pánve rotuješ v bedrech a/nebo v kolenou?

Při rotaci hrudníku otáčíš jen hlavu nebo bedra?

Při zvednutí horní končetiny se prohneš v hrudníku?

Při zvednutí dolní končetiny podsadíš pánev?

Tohle ve videích zdarma určitě neslyšíš, protože instrukce nejsou dostatečné, jsou prostě zdarma.

Ukážu Ti jak to konečně dělat tak, aby ses zbytečně neničila

Back Massage

Celkově rozhýbané tělo Ti dá uvolnění, lehkost a ladnost pohybu.

Bude se Ti lépe pohybovat a vykonávat každodenní činnosti.

Rozcvičením po ránu rozproudíš energii do nového dne.

Kurz zároveň slouží jako prevence proti bolestem pohybového aparátu.

Chceš dopřát sobě a svému tělu opravdový prožitek z pohybu?

IMG_0154_edited.jpg

Chceš zažít příval pozitivní energie a dobré nálady hned po ránu?

Je dokázáno, že pohybová aktivita zvyšuje celkovou odolnost organismu.

Působí preventivně proti stresu, uvolňuje napětí v těle i v mysli.

Stačí Ti jen 10 minut a tohle všechno můžeš mít. Tak pojď do toho!

Co říkají moje klientky?

Po druhém porodu jsem se ve svém těle necítila dobře, měla jsem diastázu a bolela mě bedra. Proto jsem na doporučení začala cvičit s Lindou. Začátek byl hodně náročný, tělo nechtělo vůbec poslouchat, břicho vůbec nefungovalo a hlavně jsem se musela naučit, si na sebe udělat přes den čas a zacvičit si. A vyplatilo se :-)

Po půl roce cvičení se mi diastáza zmenšila, záda přestala bolet, břišní svaly pracují, přemýšlím o svém těle a pohybu, který přes den dělám, tělo se chce v průběhu dne samo narovnat, při procházkách s dětmi a domácích pracích (např. žehlení, vaření) se snažím aktivovat střed těla, a nebýt zhroucená. A dokonce se těším na to, až si večer zacvičím, protáhnu se a uvolním, to se mi předtím moc nestávalo :-). A můj cíl, začít myslet více na sebe, se tímto splnil.

Samozřejmě byly chvíle, kdy se mi cvičit nechtělo, cviky mi nešly, říkala, jsem si, že to nemám šanci vše zvládnout. Ale díky Lindě a jejímu vedení, motivaci a lidskému přístupu se mi to podařilo. A za to jí děkuji a její kurzy mohu všem jen doporučit.

Adéla M., rodičovská dovolená

Naučila jsem se více vnímat své tělo a uvědomit si, že i drobné pohyby při cvičení, které nemusejí být pro ostatní ani pozorovatelné, mohou být účinnější než cviky s většími rozsahy nebo silou.

Po cvičení se cítím mnohem lépe a uvolněně jak po fyzické, tak po psychické stránce. Po několika sériích lekcí taky pociťuju zlepšení při běžných denních činnostech nebo také jiných sportovních aktivitách.

Ze začátku se pracuje na samotných základech, na kterých lze cvičení postavit, s postupem času jsou cviky složitější, a je tedy možné se neustále zlepšovat. 

Adéla B., fyzioterapeutka

První kurz byl pro mě, jako naprostého začátečníka a zvídavého člověka, jasná volba a nezbytnost.

Když začínám s novým druhem sportu/pohybu, chci si být jistá, že cviky provádím správně, aby z nich tělo mohlo profitovat co nejvíce.

Esenciální cviky jsou zde jasně vysvětlené a  výborně anatomicky znázorněné. Během cvičení mám radost z toho, že vím které svaly zapojit, a na co se zaměřit/dát pozor  – no prostě, hýbat se vědomě :-). 

Hned první lekce byla tvrdá srážka s realitou, kdy jsem zjistila, že mé celkové držení těla,  jak ve stoje, tak v sedě je naprosto špatně...Ale od té chvíle jsem ji byla jistá, že chci vědět víc a pracovat na sobě.

Teď neuplyne jediná hodina, kdybych si nevzpomněla na to, že se mám srovnat, a hlavně vím, jak se správně srovnat, nemluvě o zapojení středu těla.

Kurz je pro mě skvělý zdroj informací a výborný odrazový můstek do budoucna pro další lekce. 

Pokud toužíte po pohybu a zároveň po nových vědomostech, neváhejte a zkuste taky!

Jana O., finanční asistentka