Ploché břicho jednou provždy (21).png

Ploché břicho jednou provždy!

6týdenní kurz, který Ti ukáže správnou a efektivní cestu ke zpevněnému a plochému břichu po celý den.

Trápí Tě vypouklé břicho nebo jeho povislá a oslabená  spodní část? Ráno je to ještě v pořádku, ale večer vypadáš jako bys snědla balon?

Nemůžeš se zbavit vyvaleného břicha po těhotenství/ch? A to i několik let po porodu?!

Hledáš neustále způsob, jak své břicho oploštit a zpevnit?

Ukážu Ti, jak dosáhnout pevného a plochého břicha. Budeš spokojená a sebevědomá žena, která už nikdy nebude zatahovat a schovávat svoje břicho.

Věříš tomu, že..

  • ploché břicho získáš jenom posilováním a kardio cvičením?
     

  • po dětech už na zpevněné a oploštělé břicho nemáš nárok?
     

  • neexistuje jiný způsob, jak se zbavit vypouklé spodní části břicha, než operace?
     

  • břicho je jiné než ostatní části těla a proto je snad jedinou cestou k plochému břichu vůbec nejíst?

IMG_0838 (2).JPG

A úplně věříš tomu, že je to dáno geneticky a nemůžeš to vůbec ovlivnit?

"Máma to má taky, budu vypadat jako ona!"

Představ si, že..
 
jsi se svou postavou spokojená a tvé břicho je krásně ploché a pevné - ráno, večer i po jídle

umíš udržet břicho zpevněné přirozeně celý den, aniž bys zatnula břišní svaly
 
se nemusíš hlídat, jestli Tvé břicho není příliš nafouklé a nemusíš ho zatahovat, aby nebylo tak vidět

v upnutém topu vypadáš stejně skvěle (nebo i lépe) jako před těhotenstvím.

 

A co kdybych Ti řekla, že k tomu potřebuješ jen 20 minut denně pravidelného cvičení, které mohou být rozfázované do celého dne? 
 

Tenhle kurz je zkrátka jiný!

"...už jsem kdysi absolvovala kurs na břicho pilates, ale to byly jenom sestavy cviků, nešlo mi to a teď už třeba vím, které cviky nejsou pro mě vhodné...a to samé pokud jsem měla klasický "fitness kurs", tam si vlastně všemi cviky se zvedáním nohou jenom ubližuji..."

IMG_0765_edited_edited.jpg

Můj kurz Tě naučí, jak mít zpevněné břicho během dne. A to zcela přirozeně pro naše tělo. Už žádné vyvalené břicho či zatahování břicha.

Budeš vědět jak se napřímit, aby se oblast břicha prodloužila a tím zmizí pneumatika kolem pasu.

Změnou držení těla se srovná pánev i hrudník do neutrálního, fyziologického postavení. Tím břicho lépe funguje a záda nebolí.

Břicho se postupně zpevní a bude držet tvar. Nebude se valit ven.

Konečně se nemusíš rozmýšlet, jestli tohle tričko není náhodou moc upnuté.

 

IMG_1361 (2).JPG

Možná si myslíš, že spoustu věcí už znáš. Ale překvapí Tě, kolik maličkostí může tvar a velikost břicha ovlivnit.

Co o kurzu napsaly ženy, které jím prošly?

Kurz je opravdu vynikající, po dokončení kurzu jsem se přeměřila a po 6ti týdnech jsem zaznamenala úbytek 2 - 5 cm. Určitě doporučuji.

Jana

Perfektní kurz, do kterého bych neváhala jít znovu. Linda předává skvěle pokyny a poskytuje nám perfektní oporu v cvikách, které skutečně funguji a aktivují zpět core těla. Poctivé cvičení se fakt vyplatilo a vedlo k oploštění břicha. Díky správné pozici pánve jsem se postupně zbavovala bolesti zad a začala čím dal tím více zapojovat břicho. Také postavení a napřímení se zlepšilo a s tím i mé sebevědomí, které jsem po dvou těhotenstvích poměrně dost ztratila. Přitom cviky lze provádět nejen doma, ale i venku či v práci.

Romana

Během 6 týdnů se naučíš:

  • jak aktivovat střed těla během dne a celkově zlepšit držení těla

  • ​jak se napřímit v sedě i ve stoje a podpořit tak aktivitu břicha

Image by Ava Sol
  • jak postavení pánve a hrudníku ovlivňuje tvar a vzhled našeho břicha
     

  • nastavit svou pánev a hrudník tak, aby břicho mohlo pracovat a záda nebolela. Díky tomu se tvé břicho změní a bude ploché a pevnější

  • jaké pohyby pánve a hrudníku zapojit do běžných činností, abys udržela aktivní = zpevněné břicho během dne
     

  • krátké sestavy cviků, kterými se rozpohybuješ a odcvičíš kdykoliv budeš potřebovat.

Co je součástí kurzu?

Videa s návody ve členské sekci na webu, která tě podrobně navedou do všech pohybů a cviků kurzu. Přístup k nim získáš do konce roku 2022.

Pracovní checklisty, které Ti pomohou s plněním akčních kroků každý týden.

Cena kurzu s přístupem do konce roku 2022 je 2700 Kč - €101

 

A to není vše - mám pro Tebe bonus: 

Video lekce se zaměřením na pánevní dno, kdy se jej naučíš uvolnit a aktivovat.

Bez pánevního dna by kurz nebyl kompletní, protože ovlivňuje tvar a velikost našeho břicha. V pokročilejším věku udává tempo našeho života. Nezpomaluj a nevzdávej se aktivit, protože tvé PD není v kondici.

Zapomeň na přerušování močení nebo vtažení močové trubice a konečníku dovnitř - o tomhle "posilování" pánevního dna není. V lekci ti ukážu základní pohyby pro uvolnění io aktivaci všech vrstev.

Jsi připravena zažít trvalou změnu na svém těle?
Jsi připravena naučit se
své tělo vnímat a umět s ním pracovat, a nejen bezmyšlenkovitě opakovat cviky a počet opakování a raději nejíst?

Kdo kurz připravil?

IMG_0846_edited.jpg

Jmenuji se Linda Tománková, jsem lektorka pilates, instruktorka kondičního posilování a hlavně nadšenec do domácího cvičení. Už 7 let  se vzdělávám v oblasti pohybu a lidského těla.

Od puberty jsem cvičila doma, klasické cviky na břicho - zkracovačky, criss cross, prkno a na zadek (než jsem se dozvěděla, že je také na břicho, ups) - můj oblíbený pánevní most. 

Po objevení pilates a zjištění, že to funguje mnohem lépe a že většina těch klasických cviků z něj vychází, mi bylo jasné, že znám svoji cestu.

Bohužel ne všichni lektoři pilates předávají i podstatu této metody, ale jen vrhají cviky jeden za druhým. A tak jsem sestavila tento kurz, který naučí podstatné základy. Bonus je, že je můžeš využít při jakékoliv činnosti.

Napadají Tě k tomu nějaké otázky?

Mám záruku výsledků?

To je jenom na Tobě, ale cílem kurzu je, abys následovala akční kroky, které Tě každý týden budou čekat. V případě, že je plnit nebudeš, nemůžeš očekávat výsledky.

Co když si nebudu vědět rady a nebudu si jistá, jestli to dělám správně?

Od toho bude podpora ve FB skupině, kde se můžeme vzájemně podpořit. Při společném volání přes Zoom bude možná kontrola, jestli vše chápeš a děláš správně.

Jak brzy po porodu je toto cvičení vhodné?

Nejdříve po šestinedělí a následné kontrole u lékaře.

Co když mám nějaké zdravotní omezení?

V tom případě mě nejdřív kontaktuj na e-mailu linda@linnova.cz a popiš mi svůj problém.

Pravidelně cvičím, budu z toho něco mít?

Určitě, protože to nemusí znamenat, že Tvé tělo funguje tak, jak by mělo. Ale pokud máš jistotu, že běžné pohyby děláš efektivně a břicho je funkční např. při předklonu nebo chůzi, tak pravděpodobně břicho není tvojí problémovou partií.

Co když chci zhubnout, pomůže mi v tom kurz?

Cílem kurzu není zhubnout kilogramy. Strava a cvičení se na tom podílí v poměru 60-70% : 40-30%. Ale úbytek v oblasti středu těla se dá očekávat v případě, že budeš následovat akční kroky.

Co když mám ještě nějakou otázku?

Tak mi napiš na messenger nebo na linda@linnova.cz

Nezůstávej pořád ve stejném bodě. Pojď zažít změnu hned teď! Dej vale svému dosavadnímu snažení a neúspěšným pokusům. 
 Potřebuješ se naučit něco víc - trochu pochopit, jak tělo funguje a potom to přenést do praxe.
To získáš v mém kurzu Ploché břicho jednou provždy!

Linda Tománková|www.linnova.cz