Dostaň pánev do neutrálu a rozluč se s bolestí nebo migrénou.

Trápí Tě vypouklé břicho nebo jeho povislá a oslabená spodní část? Bolí Tě bedra?

Ráda by sis napravila držení těla, které máš v důsledku sedavého zaměstnání, těhotenství nebo od nepaměti?

Trpíš migrénami nebo bolestivou menstruací?

Časem se břicho začne oplošťovat a zmenšovat včetně spodní části. Bedra přestanou bolest a celkové držení těla bude působit na první pohled lépe, ladněji a sebevědoměji.

Už jsi slyšel/a o středu těla - CORE? Co si pod tím představíš? Zaslechla jsi, že je to pekáč buchet?

Všichni chceme, aby naše břicho bylo pevné a ploché.

Mnohdy nevíme, jak to udělat jinak, než ho zatáhnout, vtáhnout směrem dovnitř.

To ale není dlouhodobě udržitelné. Je jiný způsob, lepší a efektivnější.

Mám pro Tebe připravené video, kde se dozvíš jak břicho zpevnit.

core.jpg

Krátké video obsahuje:
 

  • jednoduchou anatomii a teorii o tom, jak střed těla funguje. Teorie Ti pomůže k praxi.

  • co musíš udělat, aby břicho "samo" pracovalo při všech pohybech

  • a jak poznáš, že je břicho aktivní

IMG_1387 (2)_edited.jpg
Datový_zdroj_281pečet_specialista.png

Kdo jsem?

Jmenuji se Linda a miluju pohyb. Nejen tak pro radost, ale hlavně pro užitek, který mi dává.
V Pilates jsem našla smysl. Díky jeho principům vím co cvičím, jak a proč to cvičím. 

Mojí problémovou partií bylo vždy břicho. Po dvou těhotenstvích vím, že mé tělo nebude už nikdy jako dřív, ale i tak se cítím se lépe než dříve. Důležité je nevzdávat to a pokračovat v tom, čemu věříte. 
Dnes nemusím cvičit každý den hodinu na podložce (i když mě to baví 😀), ale klíčem je zapojit správný a funkční pohyb do každodenních činností. O to víc si cvičení užívám.