Modern Office

Seriál o aktivním sedu doma i v kanceláři!

Trávíte hodně času vsedě a přitom milujete pohyb?
Zapojte jej efektivně do sedu.

Registrací získáte dvě krátká instruktážní videa zdarma na váš e-mail.

Celý den sedíte a zíráte do monitoru? Hlavu máte vysunutou dopředu a zapomínáte ji srovnat?

Jste celí rozlámaní z toho věčného sezení? Občas se protáhnete, prokřupnete, ale za chvíli je to stejné?

Nemůžete se dočkat, až vyrazíte ven si zaběhat nebo zacvičit?

IMG_0916%20(2)_edited.jpg

Začněte více vnímat jak sedíte a vyhněte se bolesti zad nebo kulatým zádům.

Naučte se protáhnout tak, aby to bylo efektivní pro celé tělo.


Seďte aktivně = napřimte se, zapojte břicho, rozhýbejte hrudník.
 

Ve videích vám ukážu:
 

  • co je základem pro aktivní sed
     

  • jak sedět, aby břicho pracovalo vyhnete se bolesti zad a střed těla bude aktivní jako při lekci cvičení

  • jak se vyvarovat předsunuté hlavě a tím ulevit krční páteři a svalům v oblasti krku a ramen.
     

Podívejte se na 2 díly ze Seriálu o aktivním sedu zdarma a poznáte rozdíl na vlastním těle mezi zborcenou a aktivní pozicí. 
A všimnou si toho i ostatní!

Kdo jsem?

Jmenuji se Linda Tománková, jsem lektorka pilates a vědomého pohybu.

Před několika lety jsem pracovala v kanceláři pro korporátní společnosti. Vím sama na sobě, jaké neduhy sed přináší. Posledních 7 let se věnuji lektorování pohybu.

"Lidské tělo není určeno pro statické pozice. Ale když sedíme aktivně, střídáme pozice a zapojíme do toho ten správný pohyb, nemusí to mít žádné následky".