Webinář zdarma (1).png

Cvičíš klasické cviky na břicho - prkno, sedy-lehy, zkracovačky, ale nevidíš na své postavě žádnou změnu?

Přidáváš počet opakování, prodlužuješ výdrž, ale tvoje břicho na to nereaguje? Za to záda se někdy ozvou!

Zkoušíš nové cvičební programy, které ti mají pomoct k dosažení vytouženého výsledku? Ale nevedou k tomu!

Přijď se podívat na webinář a zjistíš, co je skryto za úspěchem efektivního cvičení břišních svalů.
 

27. 7. 2021 od 19:00

Co si představíš, když se řekne:

Core - střed těla


Něco málo tušíš, už jsi to někde zaslechl/a, ale nejsi si úplně jistá/ý?

Napadne tě pekáč buchet?

Mám pro tebe krátké video, kde najdeš odpověď.
 

Všichni chceme, aby naše břicho bylo pevné a ploché.
Mnohdy nevíme, jak to udělat jinak, než ho zatáhnout, vtáhnout směrem dovnitř.

To ale není dlouhodobě udržitelné. Je jiný způsob, lepší a efektivnější.

V krátkém videu se dozvíš:
 

  • jednoduchou anatomii a teorii o tom, jak střed těla pracuje

  • co musíš udělat, aby byl aktivní

  • jak poznáš, že je aktivní

Chceš vědět o všech akcích a novinkách jako první?

Datový_zdroj_281pečet_specialista.png

Kdo jsem?

Jmenuji se Linda Tománková, jsem lektorka osobních i skupinových lekcí pilates a vědomého pohybu. Jsem také maminka dvou malých dětí, partnerka jednoho skvělého muže a v neposlední řadě žena, která je ráda sama sebou :-)
Pohyb mě bavil od malička, od jízdy na kole přes hraní fotbalu s klukama. V pubertě jsem se začala věnovat domácímu posilování, běhala, jezdila na kole, bavilo mě plavání, prostě jakýkoliv pohyb. Až po vlastním úrazu a následné dlouhé rekonvalescenci jsem začala řešit jak tělo funguje a jak to spolu souvisí. Přihlásila jsem se na rekvalifikaci Instruktor kondičního posilování, do IQ pohyb Akademie. A tam přišlo to hlavní = přemýšlet CO cvičím, JAK to cvičím a PROČ to cvičím.
Rok na to přišla certifikace Pilates instruktora a další rok celoroční certifikace Pilates Intermediate and Advanced. Mezitím se mi narodil syn a mohla jsem na sobě vyzkoušet jak toto cvičení bude fungovat. Vše šlo skvěle a brzy jsem se fyzicky cítila lépe než před otěhotněním (pominu-li nevyspání :-)).
Po druhém porodu bylo vše jinak, návrat těla do stejného stavu trval mnohem déle, téměř dva roky, ale k cíli jsem přece jenom došla.  I když mé tělo nebude už nikdy jako dřív, netrápí mě žádné problémy či bolesti. Důležité je nevzdávat to a pokračovat v tom, čemu věříte. 
Dnes nemusím cvičit každý den hodinu na podložce, ale klíčem je zapojit správný a funkční pohyb do každodenních činností. Vždy, když mám chvilku koncentrovat se jen sama na sebe a mé tělo, prostě vypnout od všeho okolo. Ostatně více o tom si můžete přečíst na blogu. Věřím, že si z nabídky mých služeb, vyberete tu pravou pro vás ;-)

Kvalifikace

2021

  • Pánevní Dno -  Groofy

2020

2019 

2017 

2016 

2015 

2014